Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da sačuvamo Novaka za Srbiju i Srbiju za Novaka

Komentari (102) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 31 avgust 2015 11:12
realno
Dobar, izbalansiran tekst. Ali ja sam tako shvatio i onaj prethodni. Nije to bila nikakva poternica za Noletom, nego samo dobronamerno upozorenje o čemu treba da povede računa.
Preporuke:
93
12
2 ponedeljak, 31 avgust 2015 11:14
M.Kostić
Bravo!
Preporuke:
73
18
3 ponedeljak, 31 avgust 2015 11:37
ljubomir jarić
Autor je izuzetno pametan i iskren čovek. I pero ga hoće.

Da li bi nam bilo bolje bez Novaka ? Ne !
Preporuke:
73
16
4 ponedeljak, 31 avgust 2015 11:49
Vojin
Ako neko nije razumeo dobronamernost prethodnog teksta, nakon ovih redova nema mesta priči koja se povela vezano za prethodni tekst. Idemo po trofej u Njujorku, svi zajedno.
Preporuke:
63
13
5 ponedeljak, 31 avgust 2015 12:48
marko
Nijedan poznati hrvatski sportista neće provesti odmor na Kopaoniku, isto tako nijedan se ne bi slikao sa našim predsednikom ili premijerom. Nijedan Hrvat ne misli da su za rat krivi svi narodi kao što većina Srba tvrdi. Novak je pogrešio. Na 20 godina od etničkog čišćena i velikog stradanja da provodiš vreme na Jadranu? Pazi,od toliko mora,naša bratska Grčka izlazi na 3 mora,najleša ostrva na svetu:Skijatos,Krit,Mikonos,Santorini,Rodos,prelepa Lefkada,Kefaloniija,tu je o Španija,Francuska,Italija ti odeš u Hrvatsku? Klasičnu neo-ustašku državu koja jedina drži NDH kunu kao svoju valutu od svih naci država, država koja više od 100 godina sistematski uništava tvoj narod? Zašto? Odlazak Novaka je lepa reklama za Hrvatsku verovatno je dobio novac da reklamira Jadran,onda još gore, dolazi još turista više se puni budžet, samim tim ta država postaje još ustaškija jer ima više sredstava u svojoj kasi. Na primer,Perkovićev koncert finasira država. Svako ko ode na Jadran finasira tu ustašiju.
Preporuke:
104
8
6 ponedeljak, 31 avgust 2015 13:00
marko
2.
Znate kad bi srbenda Darko Miličić otišao u Hrvatsku? Nikad. To je razlika između njega i Novaka.
Malo je srbendi od naših sportista dosta njih je zarazio virus jugoslovenstva. Na primer, naš Olimpijski komitet Srbije je prisvojio sve nesrpske sportiste i njihove medalje iz vremena Brozove Jugoslavije, od Albanaca,Slovenaca,Hrvata kao srpske to je apsurd. Novak ima kompleks. Ne može da prežali što ga Zapad ne voli jer je Srbin,uvek navijaju protiv njega i to je masovno, dosta je turnira izgubio zbog toga. Kad si najbolji na svetu a publika te ne prihvata na Zapadu to stvara neku čudnu emociju kod njega. Nije mi se svidelo kad sam video onog ambasdora VB Devenporta na Vimblodnu kojeg je ugostio u Londonu? Osvedočenog okupatora? A reklamiranje Todorićevog Konzuma/IDEA. Čak KK CZ Hrvat sponzoriše,to je nemoguće u Hrvatskoj da np Mišković finansira Cibonu.
Ne mi smo skroz anacionalni i rasrbljeni.
Preporuke:
77
14
7 ponedeljak, 31 avgust 2015 13:03
ipak
Pogledajte teniserke sa onim zlikovcem. Sramno. Ni Novaku nije trebalo ono sa kolindom
Preporuke:
86
5
8 ponedeljak, 31 avgust 2015 13:06
marko
3.
A zašto ne bi neko kritikovao Novaka ako to zasluži?
Kritika ide baš zbog toga jer je od srpskog heroja krenuo putem jugoslovenstva i šurovanja sa Svetskom bankom koja preko MMF-a otima resurse preko kreditiranja izdajničkih režima. Isto vi ako ne platite porez na imovinu svaki dan vam uvećavaju dug,dok Novak lepo živi u Monaku svetskoj prestonici hiper-kapitalista kojima deca rade po fabrikama "trećeg sveta".Federer plaća porez u Švajcarskoj. Novakova porodica uopšte nije bila siromašna,ako mislite da je imati restoran na Kopaoniku znak siromaštva? Dosta tu ima bajki i nelogičnosti.
Preporuke:
61
14
9 ponedeljak, 31 avgust 2015 13:12
pedjauae
Svaka cast, hvala autoru i za ovaj i za prethodni tekst. Nevezano za temu, samo da primetim koliko je prijatno (i nazalost retko u ovo nase vreme) procitati reci koje su normalne, izbalansirane i ljudske.
Preporuke:
33
20
10 ponedeljak, 31 avgust 2015 13:55
"Panter"
Izbalansiranost je najčešće sinonim za oportunizam,političku korektnost, neiskrenost, strah od zameranja.
Preporuke:
33
21
11 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:02
Peter RV
Stvari se Novaku mogu jos vise komplicirat, ako se dozna da mu je otac Crnogorac, porijeklom iz Niksica, gdje mu braca (stricevi) jos uvijek zive.
Ozenjen je vrlo lijepom Srbijankom.
Novak se deklarise uvijek kao Srbin- sto dokazuje dostojanstveno, svakog momenta.
Tesko se otet utisku da napadi na Novaka nijesu bazirani na zavisti.
Mlad, zgodan djecko, srecan u familiji, bogat i svjetski prvak u struci koju je izabrao.
Novak ne bi ovo izazivao, da se nije definisao kao-Srbin.
Preporuke:
27
26
12 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:06
Branko Vidovic
Dobar tekst. Izgleda da nikom, pa ni Delijama, ne smeta to sto C. Zvezda ima na svojim dresovima reklamu za IDEA-u, a C.Zvezdu smatraju sinonimom za srpstvo.
Preporuke:
45
5
13 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:31
Turas
To je i pokušaj da se Novak na prevaru prekonvertuje iz svetlog srpskog simbola u mutnu značku pseudojugoslovenstva, u banalnu američku reklamu za farsični bezidentitet zvani Region, gde otadžbine postaju samo „ovi prostori”, a narodi stada na privremenoj ispaši ".
Bravo Matiću . Verujem da se svi dobronamerni i razložni ljudi slažu sa Vašim komentarima . Većina se kritički ponela ali se niko od nas(izuzetaka ima svuda) Srba nije ponašao isključivo po pitanju N. Đokovića čija dela i u opredeljenje ne sumnjamo . Verujem da Novak veruje da je listom (to se sam uverio u Beogradu)kada su ga dočekale desetine hiljada građana , Srbija iza njega .
Preporuke:
29
4
14 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:56
uf
To može da uradi samo čovek , neinformisan ( dovoljno) ili bezobrazan.Ni jedan jedini dolar, evro, švajcarac( svejedno) Novak ne sme da potroši u Srbiji , bez znanja (dozvole) gazde. A, te priče o parama za KIM, fondacije i ostale američke "fore", lako se raskrinkavaju , sabiranjem para sa nekih donatorskih večeri( sa holivudskim budaletinama) teniskih turnira , Đilasovih 100 000 i Dulićevih 400 000 evra i tačnim podatkom o novcu uloženom u Srbiji . Ogromna je razlika , a razlog su opet "gazda"( agencija sa kojom je potpisao ugovor) i pranje love. Shvatite to BRANISLAVE i biće vam jasnije, zašto dostojanstveni Srbi ne podnose, ne Novaka kao tenisera, nego Novaka kao foliranta. O budalaštinama tipa "Noć veštica", joga,..., da ne pričam!
Preporuke:
27
21
15 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:59
anta
ma Duci je sve lepo objasnio.... Besmisleno je to titranje Đokoviću... on čpvek radi svoj posao... drugi je problem što kukavna gomila luzera koji kreštanjem to Nole majstore misli da će na taj način izmeniti čamotinju svoje svakodnevice
Preporuke:
43
12
16 ponedeljak, 31 avgust 2015 15:14
NB
Kakvo `mutno jugoslovenstvo`?
Šta tu ima mutno?

A pogotovo, kakve veze imaju otcepljene ju republike, sa aktuelnim vođstvima i vrednosnim modelom, sa ma kakvim jugoslovenstvom?

Da je opstala ta zemlja 95% problema koje sada imamo – ne bi imali – ni kao Srbi, ni kao pojedinci.

Kome sada, posle svega, nije jasno da je Jugoslavija bila jedini način da Srbi budu okupljeni u jednoj državi, koja je imala, u najvećoj meri, srpski karakter - njemu zaista ništa nije jasno.
Preporuke:
28
39
17 ponedeljak, 31 avgust 2015 15:57
nezrelost
Novak srpski piše ćirilicom, za razliku od brojnih srpskih takozvanih patriota.

A da je neki hrvatski sportista njegovog ranga došao da provede leto u Srbiji i šalje naokolo fotografije iz provoda, mi bismo to protumačili da se namerno pravi važan kako može da kupi Srbiju i da je došao da nam svoje bogatstvo i uspeh gura u nos!
Preporuke:
10
14
18 ponedeljak, 31 avgust 2015 16:06
Simboli
su, sto bi Hegel rek'o, pojmovi u svom najnizem obliku, kao culne pojedinacnosti.Kao takvi oni proizvode privid(ono opste pri-vode vidu i cine culnim),a privid moze nesto da otkriva, npr americki kosarkasi simbolizuju americku moc, ili da skriva, npr Nole ne simbolizuje potpuni krah Srbije, vec naprotiv, stvara privid da Srbija jos postoji.Zato desetine hiljada ljudi na docecima sportista, a na protestu protiv briselskih sporazuma stotina.To je zato jer je narod na nivou divljaka, kojima se opstosti, kao sto je drzava,javljaju na simbolickom nivou npr. sportista(ili "matematicara",koji su nasi kada osvoje medalju,ali onda odu u inostranstvo da tamo studiraju i rade(a skolovanje i posao jesu drzava).Inace, odlazak je postao cilj svih, od matematicara, do cistaca,pa u inostranstvu navijaju za Noleta i idu na Cecine koncerte).Koliko god Nole dao za manastire na KiM, njih ceka sudbina manastira u Makedoniji, kojih se vise niko ni ne seca i stvaranje Kosovske PC.Ali, da sacuvamo Novaka!
Preporuke:
23
2
19 ponedeljak, 31 avgust 2015 16:15
MR
Neka se preseli u Hrvatsku. Tamo su njegovi prijatelji.
Preporuke:
13
28
20 ponedeljak, 31 avgust 2015 16:38
Dr.Rade Pajovic,Florida
Izuzev retkih pojedinaca svi smo mi strepeli pre svakog Djokovicevog meca,tugovali ako izgubi I radovali se pobedama.Samo ono finale u New Yorku kada je Federeru trebao jedan poen do pobede a onda izgubio,neverovatno...Publika na Zapadu ga ne voli svi znamo zbog cega ali Novak se nije mnogo obazirao na to.U sportu koji se smatra elitnim,eto on je bolji od svih!Ali greska je napravljena I mi cekamo da se Novak oglasi,da objasni,pa da idemo dalje.Daleko od toga da neko ima nesto protiv njegovih poseta Hrvatskoj,tamo mu je rodbina sa majcine strane ali da ga upotrebljava hrvatska propaganda to nikako ne ide.Sto se tice Ivanovicke I Jankoviceve posle onog simultanog poljupca Klintona one za mene ne postoje,ponekad pogledam gde su na listi I vidim da su sve nize!Znaci Novak je na potezu,lopta je na njegovoj strani terena.Moze on ako hoce da objasni svoj postupak!
Preporuke:
32
5
21 ponedeljak, 31 avgust 2015 16:39
Peter RV
@NB
Bravo, da neko pokrene ovo pitanje "zlog jugoslovenstva"!
Da ga je bilo više, ne bi smo imali danas, na hiljade mrtvih, gubili Kosovo ili trpjeli -Vučića i ostale regionalne satrape.
Preporuke:
24
20
22 ponedeljak, 31 avgust 2015 16:46
Igor Vida
Slažem se sa osobom koja se malim slovima potpisuje kao marko. Prave Srbende ne idu da letuju u Hravtsku. (Nisam ranije toliko obraćao pažnju na Darka Miličića, tako da ću ovo poslepodne - umesto da se bavim Đokovićem - da se posvetim proučavanju njegove karijere.)

Razočaran sam ovim tekstom B. M. Koliko mu je onaj prethodni bio dobar i smisaon, toliko je ovaj sadašnji bespotreban, patetičan, ulizički prema N. Đ. Bolje da ga nije ni pisao.
Preporuke:
33
7
23 ponedeljak, 31 avgust 2015 16:59
MILOVAN RS
Vrlo kvalitetan, edukativan i poučan tekst, hvala autoru !. Zapamtit ću njegovo ime za ubuduće !.
Preporuke:
9
18
24 ponedeljak, 31 avgust 2015 17:34
nebitno
Novakova majka je iz Hrvatske , koliko je poznato, i Novak tamo ima i rodbinu. Jedan od najasluznijih za Novakov uspeh je i Nikola Pilic sa svojom teniskom akademijom u Nemackoj, i poznata je Novakova privrzenost svom ucitelju. Potpuno je je neshvatljivo uopste se upitati gde Novak letuje, a pogotovu ako to cini u Hrvatskoj. Povezivati privatan zivot najuspesnijeg srpskog sportiste svih vremena sa dogadjajima iz devedesetih, nema zaista nikakvog smisla. Ni Ana, ni Jelena nisu mogle postupiti drugacije da im je prisao bilo koji bivsi americki predsednik u njegovoj sopstvenoj zemlji. Da ste ikada procitali i razumeli Marka Miljanova ovaj clanak nikada ne bi postojao.
Preporuke:
18
29
25 ponedeljak, 31 avgust 2015 17:56
A botovi?
Utvrdili smo, što nije bilo naročito teško, da je većina njih došlo iz tri botovska centra, povezivana uglavnom sa jednom paradiplomatskom instancom, sa jednom velikom političkom partijom i sa jednim spin-konobarom, mračnom figurom iz Đinđićevog doba, višestrukim povratnikom.

Mislim da bi čitaoce NSPM veoma zanimale i malo detaljnije informacije o tim botovskim centrima. Verujem da se iz njih ne spinuju samo komentari o Đokoviću.
A i fer bi bilo da se konačno jasno i glasno, argumentovano pokaže čemu smo mi čitaoci kao komentatori izloženi.
Preporuke:
31
1
26 ponedeljak, 31 avgust 2015 18:36
Srbin crnac, ateista
Marko:
A zašto ne bi neko kritikovao Novaka ako to zasluži?
Kritika ide baš zbog toga jer je od srpskog heroja krenuo putem jugoslovenstva i šurovanja sa Svetskom bankom koja preko MMF-a otima resurse preko kreditiranja izdajničkih režima. Isto vi ako ne platite porez na imovinu svaki dan vam uvećavaju dug,dok Novak lepo živi u Monaku svetskoj prestonici hiper-kapitalista kojima deca rade po fabrikama "trećeg sveta"

Reče autor u tekstu da su botovi kod prošlog teksta krenuli u agitaciju "Novak je agent velikog zapadnog kapitala" a sudeći po ovom komentaru krenuli su i na ovaj tekst. Samo je ovaj put trebalo baciti prašinu u oči s par komentara patriotske arome da bi se povuklo na istu stranu. Kakvo crno šurovanje sa Svetskom bankom (koja nije isto što i MMF već druga institucija). Svetska banka nema pravo da sklapa aranžmane s privatnim osobama već posluje isključivo s vladama i državama, pa sledstveno tome Novak nije ništa mogao ućariti od njih. Čak ni u Monaku.
Preporuke:
15
3
27 ponedeljak, 31 avgust 2015 18:36
@ Peter RV
TAKO JE!Jos Jugoslavije i jos, do poslednjeg Srbina!Svi grese, budala pravi dva puta istu gresku, a Srbin tri puta.Valda to znace ona tri prsta.
Preporuke:
22
13
28 ponedeljak, 31 avgust 2015 19:10
Tornton
E pa gosn.autoru, ne moze i jare i pare. Ili si protiv, ili si za? Prvi tekst je izazvao buru, ovaj ce da umanji ozbiljnost i da sve podvede pod tabloidna pravila. Sve u svemu, imam utisak da se autor pokajao zbog ostrine u prvom tekstu.Kasno. Ali, nema veze, Nole osvaja US OPen...
Preporuke:
16
4
29 ponedeljak, 31 avgust 2015 19:17
Zozon
Necu komentarisati tekst samo bih zeleo da skrenem paznju na jednu vrlo bitnu stvar, a to je slika na kojoj Djokovic pozdravlja sa tri rasirena prsta. Taj pozdrav sa tri rasirena prsta nije ni Srbski ni pravoslavni. To je pozdrav koji su USTASE koristili pri polaganju zakletve. Vojnici Srbski, pre stvaranja YU. su uvek polagali zakletvu sa tri spojena prsta. Vreme je da se taj ustasko-vatikanski simbol izbaci iz zemlje Srbije.
http://opusteno.rs/razno-f1/znacenje-pozdrava-tri-prsta-t21270.html
Preporuke:
19
6
30 ponedeljak, 31 avgust 2015 20:36
Ujka Vasa
Od koga da ga čuvamo? Da li ga neko napada? I kako da cačuvamo Srbiju za Novaka? Istina na Srbiju su mnogi bacili oko uključujući tu i Kolindu koja pokreće pitanje granica ali pre bi Novak mogao da zajedno sa njom radi na tome da sačuva Srbiju za nas.Sve u svemu, da se ne pravimo naivni , njegovo letovanje u Hrvatskoj je skandalozno. Ako to neko ne shvata onda zaista nema svrhe objašnjavati mu da nacionalna zastava nije (samo) parče tekstila, da ikona nije (samo) uljana slika, da Sveti Sava nije (samo) sveštenik, da Novak nije (samo) teniser. Oni su simboli. A za simbole važe posebna pravila. Novak kao srpski simbol nije smeo da letuje na hrvatskom primorju u vreme proslave progona Srba iz Hrvatske.I još nešto. Veliko je pitanje da li je to slučajan gaf, nešto što mu se omaklo. Do pre nekoliko godina, kada je bio praktično tinejdžer, vrlo dobro je znao da odmerava svoje poteze.
Preporuke:
26
4
31 ponedeljak, 31 avgust 2015 22:02
NEMANjA VIDIĆ
Izvanredan tekst !
Odlično su i neki komentatori primetili jugoslovensku varku za Srbe.
U početku je na Novakovom dresu ime Srbije bilo ispisano srpskom ćirilicom. Zato su ljudi iz udruženja za odbranu ćirilice pripremili za njega dva transparenta posle prve pobede na Vimbldonu. Na jednom je pisalo NOLE ODAN ĆIRILICI , a na drugom NOLE VOLI ĆIRILICU. Prvog je držao narod na prvom nadvožnjaku iz pravca Šida.Kad se autobus primakao Nole je to video i poskočio od sreće.
Isti taj transparent je onda bio postavljen na Bežanijskoj kosi na ogradi velikog gradilišta. Nestao je već posle tri noći.
Bio sam u jednoj delegaciji "ćiriličara" kod gradskog menadžera Bijelića i pitao ga zašto je na dočeku Noleta bila latinica umesto ćirilice. Odgovorio je da je to zahtevala Noletova porodica.
Srpskohrvatsko-jugoslovenska latinica je magnet za Srbe. Zato u Matici srpskoj nema Odeljenja za srpski jezik i književnost, nego samo Odeljenje za jezik i književnost. Drug Tito umro nije, a i neće pored ovakvih Srba.
Preporuke:
25
1
32 ponedeljak, 31 avgust 2015 22:09
Marfilnik
Dosta dobre diskusije se vode na ovu temu i slažem se sa jednim komentarom koji kaže da ovaj drugi članak nije bio potreban,onaj prvi je bio odličan ,sve je rečeno i sada ponovo to letovanje otvarati dovodi nas do toga da onda možda autor i nije sve onako mislio kako je napisao. A napisao je odlično.Jer ubeđen sam da je to Nole pročitao+komentare na tu temu,izuzetno je pametan momak,jer da je tako dokaz je da je PRVI PUT posle jedne pobede u Sinsinatiju sada u kameru napisao ćirilicom "hvala na podršci".Ćirilicom. Nikada to nije radio.Da se razumemo,može Nole da letuje gde hoće,plaćanje poreza-ni ja ne bih ovima ovde dao ni dinara...ali slikanje sa onom predsednicom koja otvoreno veliča fašizam,to je neizbrisiva greška.I to u vreme prave histerije protiv Srba( ljudi-ti hrvati su jedna umobolna i iskompleksirana nacija ,ja ne znam šta oni hoće više )Napravio je duplu grešku.
Preporuke:
22
1
33 ponedeljak, 31 avgust 2015 22:39
Peter RV
@ @ Peter RV
"TAKO JE!Jos Jugoslavije i jos, do poslednjeg Srbina!Svi grese, budala pravi dva puta istu gresku, a Srbin tri puta.Valda to znace ona tri prsta"

Opet govorite gluposti.
U Jugoslaviji, Srbima bar nije prijetio opstanak. Ne viditeli ,jos uvijek, na sto se svela teritorija Srba? Da ne govorimo o broju Srba!
Preporuke:
13
16
34 ponedeljak, 31 avgust 2015 23:28
@Peter RV
"Opet govorite gluposti.
U Jugoslaviji, Srbima bar nije prijetio opstanak. Ne viditeli ,jos uvijek, na sto se svela teritorija Srba? Da ne govorimo o broju Srba!"

Teritorija Srba se svela na ono što je SISTEMATSKI PRIPREMANO u Jugoslaviji.
Preporuke:
22
13
35 utorak, 01 septembar 2015 03:12
Milos Petrovic
Toliko buke o jednom decku koji lupa loptu na terenu... (Jer sto se tice njegovih dobrotvornih dela, to niko ne spori.)
Preporuke:
8
3
36 utorak, 01 septembar 2015 09:55
Lena
Svaka čast Novaku i za sportske uspehe i za dobrotvorni rad, koliko god da daje, on IPAK daje. Ali, ono što je meni upalo u oči je promena u njegovom ponašanju,u zadnjih nekoliko godina vidna. Nekada se Novak posle pobede krstio, nekada i dizao tri prsta ( slažem se, bolje bi bilo da su spojeni ali za mene simbolizuju Sveto trojstvo i ovako i onako), javno je pokazivao i da je Srbin i da je pravoslavac i vernik. Danas, krijući poljubi krstić na lančiću, nema više znaka krsta, nema tri prsta. Da li mu je neko savetovao da to ne čini jer, eto, iritira one ,,druge", da li on zaista misli da će ga svi voleti istom snagom kao Srbi? Da, ne vole ga nigde u svetu, jer im nije simpatičan jedan ,,divljak" iz neke ,,primitivne" balkanske zemljice, neće ga nikada voleti kao uglađenog, hladnjikavog Švajcarca ali MORAJU li ga voleti'?Da li je neophodno da ga podjednako slave Hrvati ili Bošnjaci, da li se mi jednako radujemo Čilićevim uspesima kao neki Ante iz Solita? Čemu taj kompleks ,,ne vole me"...
Preporuke:
19
0
37 utorak, 01 septembar 2015 10:03
Lena
...uz silan trud da bude zabavan i simpatičan. Naravno da im smeta i krst i prsti i činjenica da se dečko USUDIO da preotme titulu ,,višoj rasi". Ne ulazim u tematiku smisla i sumnjive moralnosti današnjeg profesionalnog sporta ali ne mislim da Novak mnogo i razmišlja o tome.Za moj narod je već bila moralna pobeda sama činjenica da je jedan Srbim na tronu sveta, makar u tenisu. Da li NOvak zna veličinu tog osećanja i da li ga ceni dovoljno, to je pitanje! Naravno da nije dužan da žrtvuje svoju privatnost i svoj život zbog patriotizma koji mi očekujemo ali ako je iole svestan svog značaja za ovaj narod, trebalo bi da se ponaša u skladu sa tim. Da bi ga ,,drugi" voleli, što NIKADA neće biti, nepromišljeno vređa one koji ga zaista vole. Možda su Ana i Jelena morale da se ,,slikuju" ali pisati da im je to ,,bila čast" svakako nisu morale a to su pisale. Tako i Novak, ajde, nemoj dizati tri prsta ali nemoj ni finansirati proslavu Oluje, neznanje nije izgovor.
Preporuke:
21
0
38 utorak, 01 septembar 2015 12:06
Da stvar pojednostavimo
Svugde u svetu postoje pravila na koji zid i u kojim prostorijama se u javnim ustanovama može staviti slika predsednika te zemlje (jer je on njen simbol), na koji zid i kako se u katoličkim zemljama može staviti krst u bolnicama i školama (jer je to simbol njihove vere), a u svakoj pristojnoj kući postoje nepisana pravila gde će se staviti ikona, slike voljenih osoba.
Čak i bez pisanih pravila niko neće staviti ikonu u kuhinju iznad šporeta ili na zid između slika dve gole žene, a neće ni slike svoje dece staviti pored sličnih ili drastičnijih "umetničkih" dela. To što važi za slike i predmete još u većoj meri važi za žive ljude. Bez mnogo filozofiranja to je svakome savršeno jasno.
Zato zaprepašćuju komentatori prema kojima je Novak slobodan da letuje gde hoće i da se slika s kim hoće. Razume se da je slobodan. Samo što je najblaže rečeno nepristojno i nedolično da neko ko je uživao taj stepen ljubavi i uvažavanja u Srbiji letuje u Hrvatskoj u vreme proslave Oluje i slika se sa Kolindom.
Preporuke:
23
0
39 utorak, 01 septembar 2015 12:08
Toša
@Peter RV
Smanjenje teritorije je manji, bolje rečeno neesencijalan, problem od problema krize srpskog identiteta koji je jugoslovenstvom razoren, a komunizmom dokusuren.
Preporuke:
18
7
40 utorak, 01 septembar 2015 12:18
Da pojednostavimo
Konačno, da li bi neko normalan poslao svoje dete da letuje u vikendici kod druga čiji roditelji su pobili ili proterali polovinu njegove porodice i koji i dalje govore sve najgore o njegovim rođacima?
A ako bi neko ipak tako postupio sa argumentom - znate, vikendica je na vrlo lepom mestu - šta reći na to? I šta reći o onima koji za to imaju razumevanje?
Preporuke:
21
0
41 utorak, 01 septembar 2015 13:19
komentar
Novakove pobjede i ja,kao i vecina Srba dozivljavamo kao satisfakciju(mozda i nesvjesno),za sve nase poraze 90-ih:ratne,ekonomske,moralne.Imam razumijevanje za njegov hedonizam,ali treba razumjeti da je time na neki nacin ukaljana nekima cast,zbog koje su danajci vodili rat sa trojancima(zbog otete zene,kazu kao danas kradja bicikla),a amerika danas vodi rat zbog Snoudena sa Rusijom.
Ici u zemlju koja je po svemu danas prethodnica i uzor islamskoj drzavi,i kad je cak i izbjeglice u sirokom luku zaobilaze,u najmanju ruku je nesmotren potez.Nije ni Novaku lako biti Srbin,nista ne donosi a mnogo trazi.
Preporuke:
13
0
42 utorak, 01 septembar 2015 14:22
Da pojednostavimo 3
Na kraju, možda najvažnije od svega, sva ta pisana i nepisana pravila vrlo dobro poznaju i Novak i njegova porodica. Dokaz za to je da je Novak sve do nedavno, mada mlađi i neiskusniji, vrlo pažljivo odmeravao svoje reči i pazio na svoje postupke i u Srbiji i u inostranstvu kako ne bi povredio osećanja bilo svojih zemljaka bilo građana u zemaljama u kojima je gostovao.
Letovanje i šepurenje po hrvatskoj obali u vreme proslave progona Srba iz Hrvatske, govori da mu više nije važno šta se u Srbiji misli o njemu. Odlučio je da stekne evropske i svetske obožavaoce. Nek mu je sa srećom.
Preporuke:
19
1
43 utorak, 01 septembar 2015 14:32
Boško
Jedan sam od miliona građana ove ponosne Srbije, koji čvrsto stoje uz Novaka, za sve što čini i što je učinio za svoju zemlju, svoj narod, njene građane, naročito decu i Svetinje.Treba biti više nego mudar i hrabar kada nas svi gledaju popreko napisati na ćirilici "hvala na podršci". Hvala Tebi mladi čoveče i gde god budeš Ti si u našim srcima a Srbija je Tvoj dom, ponekad mislim više i više Tvoj nego nekih umišljenih koji nas takođe "predstavljaju"
Preporuke:
10
13
44 utorak, 01 septembar 2015 14:50
Jovana D.
Ne bih se složila da ljudi koje je pogodilo Novakovo ponašanje i koji ga smatraju neprimerenim treba sada bezrezervno da ga podrže kao da ništa nije bilo. Nisam čula da je bilo nekog izvinjenja i kajanja s njegove strane, a ako je tako, njemu je njegovo ponašanje sasvim u redu, što nije korektno prema onima koji ga smatraju srpskim simbolom. Da se razumemo, za mene on ne predstavlja simbol srpstva, već humanog čoveka, koji kao takav može da letuje bilo gde i za koga mi je sasvim svejedno kako igra i šta radi u svom životu. Ali Vaši tekstovi i komentari na njih su mi pomogli da shvatim da on za dosta ljudi s razlogom jeste srpski simbol i da ti ljudi s razlogom onda negoduju. On je sam doprineo tome da bude simbol i shodno tome i treba da se ponaša, a ako ne, onda da se suoči s posledicama.
Preporuke:
17
1
45 utorak, 01 septembar 2015 15:15
Tanja Paunović
Poštovani gospodine Matiću,
Povodom Vašeg teksta - analize, od 10.08.2015.godine, dala sam mišljenje 11.08.2015.godine.
Smatram da je tekst od 31.08.2015.godine takođe dobronameran, studiozan i ni jednom rečju ne nanosi moralnu štetu gospodinu Đokoviću, jer ste i tada i sada napisali istinu.
Međutim, u tekstu od 31.08.2015.godine nedostaje konstatacija da se Đoković u međuvremenu nije javno izvinio zbog neprimerenog postupka tokom godišnjeg odmora.
Nemate razloga da budete zabrinuti da bi se to što ste napisali moglo odraziti na njegov dalji sportski i životni put. Naime, gospodin Đoković se kao racionalan čovek, opredelio onog trenutka kada je jedan od najsvečanijih trenutaka u u životu - sklapanje braka, odlučio da obavi u Crnoj Gori a ne u Republici Srbiji (manastiru Gračanici, ili crkvi na Oplencu, ili Sabornoj crkvi, ili Hramu Svetog Save).Ne može se biti istovremeno i Srbin i crnogorac.Privilegija je biti SRBIN.
Preporuke:
17
2
46 utorak, 01 septembar 2015 15:57
@Da pojednostavimo
Stvarno, šta reći za osobu koja ide da letuje u vikendici druga čiji roditelji su mu pobili pola porodice i to baš u trenutku kad taj drug i njegovi roditelji slave ta ubistva? Jedino što se može reći - SRAMNO I MORBIDNO.
Preporuke:
14
0
47 utorak, 01 septembar 2015 17:27
Dakle, neka visi Pedro
Po misljenju vecine komentatora Novak je kriv za sva nasa savremena stradanja.Ne branim njegove greske u zadnjih par godina,ali veoma cijenim njegov doprinos jacanju srpskog ponosa i svijesti dok smo mu mi uzvracali nesebicnom podrskom.Medjutim,danas u svijetu nije lako biti Srbin i to je pocelo da mu ometa karijeru , pa je On ,kao i skoro svi Srbi koji zive u inostranstvu, otisao u drugu krajnost i poceo da se "oslobadja tog balasta" i biva anacionalan, sto mu je bolje za karijeru, ali mu "zapad" NIKADA nece zaboraviti "prethodne grijehe"!Mislim da mu B.M. pravilno ukazuje na to i na cinjenicu da ce onda izgubiti podrsku i u svom narodu, a treba se sjetiti Njegosa i razunjeti sta znaci odvojiti se od naroda:"Iz grmena velikoga Lafu izac trudno nije, u velikim narodima geniju se gnjezdo vije."Zato je bitno jedinstvo i podrska, jer smo zajedno jaci, koliko god teska vremena bila.
ALI, to se NIPOSTO nebi smjelo odnositi samo na Novaka!Lako je biti Srbin za tastaturom.Nastavak
Preporuke:
6
5
48 utorak, 01 septembar 2015 17:41
Nastavak
Dakle,nemojte sve svoje frustracije da praznite na Novaku, nego se upitajte sta smo svi mi ucinili za Srpstvo? Bezbroj je primjera nasih ljudi da se stide da kazu da su Srbi u inostranstvu, da im djeca ne znaju maternji jezik, a kamo li srpsu istoriju i kulturu.Kako se desilo da smo kompletan drzavni vrh isporucili nasim neprijateljima i da su protesti bili simbolicni, te da je predsjednik drzave isporucen na Vidovdan i nije smio biti sahranjen NIGDJE u drzavi, nego u svom dvoristu?Ko je u drzavi protestovao protiv takvih ponizenja?Krenimo od SEBE, ne od Novaka.On je samo nasa slika i prilika.Kako su se Hrvati,Muslimani iz BiH i Albanci borili za svoje generale koji su tolike monstruozne zlocine nad nama pocinili, a mi smo prihvatili da je Srebrenica najveci zlocin,iako nijedna medjunarodna i nezavisna komisija nije nikada utvrdila sta se tu stvarno dogodilo?Zato stradamo u ratovima, sto smo lijeni da u miru nesto ucinimo za sebe, a ne da pasivno slusamo Vuciceve lazi i glasamo za njea
Preporuke:
10
3
49 utorak, 01 septembar 2015 18:55
Peter RV
@Toša
@Peter RV
"Smanjenje teritorije je manji, bolje rečeno neesencijalan,.."

Za vas Srbijance-da, ali ne- i za Srbe izvan Srbije. Pitajte njih kako se sad osjecaju.
Jugoslavija je zavrsena prica, ali trebali bi da znate sledece.
U ovom gradjanskom ratu, Srbi izvan Srbije, su se borili da ocuvaju Jugoslaviju. Predosjecali su, korektno, posljedice njenog unistenja.
Preporuke:
14
11
50 utorak, 01 septembar 2015 19:49
Lena
Kao neko čiji su koreni u današnjoj Republici Srpskoj i čijih je mnogo muških rođaka bilo u Vojsci RS, tvrdim da Srbe u ratu u BiH nije rukovodila misao o očuvanju Jugoslavije, jer je to već bila završena priča. Tu misao je uzaludno i paradoksalno gajio upravo sam Milošević i njegova Mira, možda iz želje da Srbi budu u jednoj državi a možda i zbog vlastitog jugoslovenskog vaspitanja i osećaja. Vrh Vojske je u prvo vreme bio projugoslovenski ali svi pošteni oficiri su brzo zaboravili na tu zabludu i okrenuli se borbi za očuvanje srpske teritorije, kako god se zvala. Ideja jugoslovenstva je za Srbe bila kobna, jer mi nismo Jugoslaviju shvatali kao zajednicu različitosti već kao istovetnost, svi smo bili Jugosloveni, bez vere, bez Sv. Save, bez Kosova, odrekli smo se JEDINI vlastite biti i postali nešto drugo. Sama ideja jugoslovenstva je bila na pogrešnim postulatima, zato je propala a najveći gubitnici su oni moji su u nju najviše verovali. Na žalost, i danas je Srbija zadojena titoizmom.
Preporuke:
16
4
51 utorak, 01 septembar 2015 20:22
@Neka visi Pedro
1.
Komentatori koji žele da opravdaju Đokovića što je letovao u Hrvatskoj u vreme proslave Oluje i što se slikao sa Kolindom, to rade na tri načina.
Ili ga „brane“ za stvari za koje ga niko ne napada, ili skreću temu sa Đokovića na Srbe kao narod, ili skreću temu na komentatore koji su kritični prema njegovom postupku.

Kao prvo, nikome ne pada na pamet da proglasi Đokovića krivim za sve naše nedaće. Apsolutno nijedan komentator nije napisao takvu glupost, pa nema potrebe da ga bilo ko brani za stvari za koje ga niko ne napada.
Preporuke:
13
1
52 utorak, 01 septembar 2015 20:43
@Neka visi Pedro
2.
Drugo, besmisleno je diskusiju o pojedincu pretvoriti u diskusiju o grupi kojoj taj pojedinac pripada - bilo da se radi o narodu, porodici, profesiji. Besmisleno je braniti doktora XY koji je uzeo mito od pacijenta, tako što ćemo reći da i drugi doktori uzimaju mito. Ili da je on izvanredan hirurg i da je proslavio našu medecinu u inostranstvu. Ili konačno upitati osobu koja kaže da je taj doktorov postupak nemoralan – a šta ste vi učinili za zdravstvo u Srbiji? Koliko ste vi pacijenata operisali? Odgovor je - nijednog. Ali to ništa ne menja na činjenici da je XY nemoralan.
Treće, besmisleno je kritiku nekog pojedinca tumačiti frustracijom onoga ko je tu kritiku iskazao. Možda je pacijent ili kolega koji je kritikovao doktora XY za uzimanje mita zaista frustriran ali to ništa ne menja na stvari - doktor XY je nemoralan.
Zaključak - Pedro treba ili da nađe bolje advokate ili da gleda gde letuje i s kim se slika.
Preporuke:
14
1
53 utorak, 01 septembar 2015 22:04
Dejan
Meni lično je najspornije ne samo Novakovo, već i ponašanje drugih sportista prema Srbiji.

Sećam se kako je Divac bio uvređen činjenicom da su ga zvali u Vojsku njegove Otadžbine.

Da se razumemo, njegov vojni rok bi bio samo puka formalnost, pojavio bi se dva puta u kasarni, slikao u vojnoj uniformi, odigrao utakmicu-dve dok je "u vojsci" i to je to.

To važi i za Novakove poreze i ostale gluposti.

Da li neko misli da bi on popunjavao neke obrasce i da bi mu dosađivali poreski inspektori.

Garantujem vam da bi godišnje platio siću, slikao se sa činovnicima poreske uprave, i ništa više.

Mi svi ovo znamo, oni znaju, ali neće čak ni da fingiraju red i poštovanje svoje države.
Preporuke:
14
2
54 utorak, 01 septembar 2015 23:14
@Dejan
Meni su nejasni ti njihovi dobrotvorni fondovi. Koliko oni tu daju ličnih para? Ako samo koriste svoju popularnost da bi prikupili sredstva od trećih lica za neki humani cilj - to je lepo, ali to još uvek nije razlog da se fond zove po njima. Normalno bi bilo da budu u upravnim telima tih fondova ako su na njihovu inicijativu prikupljene pare (od drugih lica), a naziv bi trebalo dati prema nameni fonda, recimo "Fonda za decu bez roditeljskog staranja".
Nazvati fond po sopstvenom imenu imalo je opravdanja samo kod srpskih zadužbinara koji su ISKLjUČIVO SVOJA SREDSTVA izdvajali za razne humanitarne ciljeve.
Preporuke:
6
4
55 utorak, 01 septembar 2015 23:21
NB
Peter RV

Vi ste potpuno u pravu, ali nemate kome da govorite, očigledno.

Budale se raduju što su ostale bez slobode, bez zemlje, bez budućnosti i postale robovi.

I danas se oduševljeno bave istim budalaštinama kojima su se bavili u vreme razbijanja zemlje... Njima je važno da se rehabilituje DM i slične budalaštine. Kao da se time išta dobija. Samo nekakve kosti iskopavaju, nekrofilne budale.

Kada bi samo znali, ti `mudraci`, da su iz potpuno istih izvora (stranih) finansirani i oni koji su propagirali ustaštvo i oni koji su propagirali nekakve nazovi četničke tradicije. Kao ustalom i duge ekstremne i ludačke grupacije. A sve u ime demokratizacije.

Boreći se protiv jugoslovenstva došli smo do toga da živimo u zemlji predaka čiji su vlasnici postali strani širitelji `demokratije`. Bravo. Uživajte, gledajte `Selo gori...` i đipajte uz vaše Mice Trofrtaljke. I mrzite obavezno sve, svi su krivi osim vas, osim nas... Plači voljena zemljo.
Preporuke:
11
10
56 sreda, 02 septembar 2015 01:25
drago_ca
Hteo sam samo da iskritikujem ove koji podmeću Novaku da više ništa ne čini za Srbiju.
A čovek je pre samo neki dan sa Svetskom bankom dogovorio U IME SRBIJE da Srbija uzme ZAJAM od 50 miliona američkih dolara od Međunarodne banke sa namenom za inkluzivno obrazovanje i rani razvoj dece u Srbiji.
“Rano obrazovanje dece uzrasta od 3 do 5 godina jedan je od najslabijih aspekata obrazovnog sistema...Danas je veliki dan za našu decu“, rekao je Đoković. Zahvaljujući ovom partnerstvu između Svetske banke i Fondacije 'Novak Đoković
biće bolje.
"Svetska banka i Fondacija “Novak Đoković“ radiće sa Vladom Srbije"
da Srbija uzme taj zajam od 50 miliona dolara a pošto je
"Đoković je prvi teniser sveta i osnivač Fondacije “Novak Đoković“, koja je prvenstveno usredsređena na rani razvoj dece"
onda je logično da njegova fondacija, koja je ekspert za inkluzivno obrazovanje i rani razvoj dece u Srbiji, dobije ta sredstva i sprovede te projekte u delo
Preporuke:
6
0
57 sreda, 02 septembar 2015 01:31
drago_ca
Zaboravio sam da napomenem da je tom prilikom Nole upoznao ministra finansija Vlade Srbije sa predstavnikom Međunarodne banke, što je jeli samo po sebi velika stvar.
“Vlada Srbije pozdravlja novo partnerstvo između Fondacije 'Novak Đoković' i Svetske banke“, istakao je Dušan Vujović, ministar finansija, koji je prisustvovao potpisivanju.

Zbog toga ćemo se priključiti ovoj inicijativi kroz novi projekat koji će finansirati Svetska banka i kojim ćemo podržati inkluzivno obrazovanje i rani razvoj dece“.
Preporuke:
5
0
58 sreda, 02 septembar 2015 01:51
@ NB @Peter RV
"Boreći se protiv jugoslovenstva došli smo do toga da živimo u zemlji predaka čiji su vlasnici postali strani širitelji `demokratije`."

Da li biste mogli malo da pojasnite ko se to borio protiv jugoslovenstva i kada. Srbi svakako nisu jer su oni 1918. stvorili Jugoslaviju a 90-ih godina su ratovali sa ostalim republikama da bi sačuvali Jugoslaviju. Da vi to niste nešto pobrkali?
Preporuke:
3
7
59 sreda, 02 septembar 2015 02:08
@NB @ Peter RV
Što se tiče DM, koji je, uzgred, insistirao da bude vojnik jugoslovenske a ne srpske vojske u vreme kada Jugoslavija više nije postojala jer su ustaše već stvorile svoju državu - dakle što se tiče njegove rehabilitacije i pokušaja da se njegovi zemni ostaci pronađu i dostojno sahrane - te "budalaštine" kako vi kažete, ne bi bilo da ga neke polupismene i ostrašćene budale nisu osudile na smrt kršeći pravila suđenja koja su sami doneli, i da nisu krijući od NARODA ubili NARODNOG neprijatelja!!! i onda ga krišom, opet krijući od naroda, negde zakopali.
A šta se time dobija? Pa ništa. Jednostavno postoji običaj da se ljudska bića sahranjuju i da se mesto gde počivaju obeleži. Ta mesta se zovu groblja. Verovatno ste čuli da to postoji.
Preporuke:
6
7
60 sreda, 02 septembar 2015 02:21
@NB
Ne, gledacemo "Obraz uz obraz", djipati uz Terezu Kesoviju i na kraju se poklati!Vi ne mozete da povezete uzrok i posleducu, za Vas su Jugoslaviju, a to je samo ona zanatlijina, srusila dva coveka, kao da to nisu bili zanatlijini pioniri, i spoljni neprijatelji, kao da to nisu bili zanatlijini kreditori,a niko se nije toliko divio Zapadu, nijedan danasnji EUropejac, kao zanatlija i njegovi komunisti.I ne brinite se i dalje zivimo u Jugoslaviji, samo realnoj, a ne onom prividu koji su komunisti odrzavali, sve manje i sami verujuci u njega.Sve je tu, nacionalizam, korupcija, partijasenje, propadanje industrije...Jugoslavija se raspadala celu svoju istoriju(republike i Kosovo su i u SFRJ isle ka secesiji), ekonomija joj je propadala, ali su se komunisti potrudili da vi "demos", nista ne znate o tome, da se ne bi "uzbudjavali".Ko na primeru SFRJ nije naucio razliku izmedju dobre drzave i dobrog zivota, morace jos jednom sve da ponovi, a vidim da su mnogi spremni.
Preporuke:
6
6
61 sreda, 02 septembar 2015 02:29
Observantes
Hvala autoru teksta i za ovaj i za onaj prethodni. Test tekstovi. Većina stalnih komentatora palo je na ovom testu. I taj rezultat najbolje govori o predominaciji iracionalnih subjektivnih doživljaja Novaka Đokovića. Autor je "udario klackalicu" i svi popadaše posle drugog teksta. Autor se čak i kaje za prethodni tekst ( ne bi napisao pokajnički, drugi) jer nije očekivao da bude induktor poplave komentatorske nekritičnosti. U prvom komentaru pohvalio sam ga za nameru da " hoda po žiletu" ali je u zaključku zalutao (što je proizvelo onakve komentare). E - novine su onda "trijumfovale". Sve je to zbog pogrešnog merenja, zbog reda stvari. Taj poremećaj je dijagnozni za Srbiju, nažalost, jer je i na ovom mestu komentatorski potvrđen.
Preporuke:
1
2
62 sreda, 02 septembar 2015 09:52
Milenko
Odlično napisan tekst, kao i onaj prethodni. Ali mislio sam da je ono o „botovima, pacijentima i korisnim idiotima" usiljena konstrukcija, da bi se proizveo povod za još jedan tekst. Sada, čitajući neke od komentara, vidim da nije konstrukcija. Matić je potpuno u pravu. Prepoznao je problem i s pravom ukazao na važnost ravnoteže.
Preporuke:
3
2
63 sreda, 02 septembar 2015 10:45
Vide @Milenko
A zašto očekujete da neuravnoteženi shvate moć ravnoteže, tačku oslonca?
Preporuke:
2
0
64 sreda, 02 septembar 2015 10:58
@Observantes
Spadam u one koji uvek pažljivo pročitaju vaše komentare i skoro uvek se slažem sa vašim stavovima. Kažem „skoro uvek“ jer i kada se ne slažem radi se o nijansama.
Sada spadam u one koji smatraju da je Đokovićevo letovanje u Hrvatskoj i sve što je išlo s tim - skandalozno.
Bio bih vam zahvalan ako biste konkretno naveli šta podrazumevate pod „predominacija iracionalnih subjektivnih doživljaja Novaka Đokovića“, „poplava komentatorske nekritičnosti“, „poremećaj dijagnozan za Srbiju koji je na ovom mestu komentatorski potvrđen“.
I ako mi ne odgovorite ja ću i dalje pažljivo čitati vaše komentare jer se svakome može desiti da u njemu prevladaju „iracionalni subjektivni doživljaji“ neke pojave.
Preporuke:
7
1
65 sreda, 02 septembar 2015 13:19
Ne pravimo se naivni
1.
Notorno je da živimo u svetu u kome se komunicira i verbalno ali i neverbalno tako što načinom oblačenja, lokala koje posećujemo, mesta na kojima letujemo, skupova koje posećujemo...šaljemo okolini poruke o nama. I baš zato što okolina čita te poruke i iz njih izvodi zaključke, neke organizacije propisuju svojim članovima stroga pravila o tim neverbalnim porukama dok se u nekim slučajevima ta pravila podrazumevaju. Pripadnicima svih armija na svetu je zabranjeno da se šećkaju po gradu sa kesama iz samoposluge kada su u uniformi jer se smatra da time šalju poruku javnosti da je ta armija neozbiljna.Sveštenici ne smeju da žvaću sendviče po ulici i da u rukama nose flašice sa pićem jer se smatra da time šalju poruku javnosti da je crkva neozbiljna. I da ne navodim dalje primere koji su svima vrlo dobro poznati.
Preporuke:
9
0
66 sreda, 02 septembar 2015 13:26
Ne pravimo se naivni
2.
Podsetiću ipak da se u novije vreme nekoliko puta desilo da je sportistima iz neke zemlje zabranjeno da učestvuju na takmičljnjima u državi sa kojom njihova zemlja ima trenutno neki spor. Te zabrane se nisu odnosile samo na reprezentacije već i na individualne sportiste. Smatralo se da će taj sportista PRISUSTVOM NA TAKMIČENjU u državi sa kojom njegova zemlja ima spor diskreditovati svoju zemlju. A pri tom ti sportisti nisu mogli da biraju gde će se takmičenje održati. Ipak su to prihvatali kao normalno mada je za mnoge od njih neprisustvovanje na takmičenju značilo propuštanje životne šanse da dođu do titule.
Đoković je mogao da bira gde će otići na letovanje. On je izabrao da diskredituje Srbiju.
Preporuke:
9
0
67 sreda, 02 septembar 2015 15:29
Za 1 i 2,@"Neka visi Pedro"
Prvo, da se Svako nasao da komentarise je dokaz nepismenost("medecina").Pa,onda ne mogu ocekivati da taj i shvati poruku mog komentara.Ili da procitate komentar jos koji put, ali bez viska ostrascenosti i emocija.Napisano je da je u zadnjih 2 godine pocinio neke greske(npr. dodvoravanjem nasim komsijama koji to ne zasluzuju), ali da niko nije bezgresan i zbog toga ga ne treba "na vjesala",jer bi onda i sve ostale trebalo, tj. "neka prvi kamen baci onaj ko nije gresan"(Isus).Poenta je da su Srbi na ovaj nacin mnoge otjerali od sebe i svog naroda i vjere, jer ih drugi prihvataju objerucke i zato je srpska sloga od par neprimjerenih ponasanja jedne zaista vazne licnosti.Uostalom, zar nije Nikolic na vaznijoj funkciji u Srbiji, pa nije bilo ovako ostrascanih komentara kada je na pocetku svog mandata rekao da se njega Jasenovac u stvari i ne tice, jer niko NJEGOV nije tamo nastradao.On je to rekao kao licnost od najveceg znacaja za zemlju, izabran narodnom voljom,znaci u ime naroda.
Preporuke:
1
0
68 sreda, 02 septembar 2015 15:47
Nastavak,za @neka visi P.
Ispravka: sve srpska sloga VAZNIJA.
Zato se i potencira potreba srpske sloge,ili izreka"Ne daj Boze da se Srbi sloze"...Hocu da kazem da je u redu nekome iz svojih redova ukazati na gresku, ali da ne treba pretjerivati, jer ipak opstanak nacije je manje uzrokovan ponasanjem Novaka, nego ponasanjem Vlade, glasaca, tj. ostalih 7 miliona stanovnika,koji uporno glasaju protiv svojih interesa, aonda hoce da ih "vadi" 1 licnost.Zbog te srpske svadje i nesloge, danas jos uvijek postoje podjele na cetnike i partizane u Srbiji.Sjecam se jednog izvjestaja iz Hrv. u toku rata kada su pocele neke nesuglasice izmedju "lijevih" i "desnih", pa novinar pita Tudjmana da komentarise, a on MUDRO kaze:"Nema se tu sta komentirati, te stvari cemo mi sami srediti u Hrvatskoj".Mozemo li nauciti MI SAMI na SVOJIM greskama, a i od drugih, pa i od neprijatelja i ne ici protiv svoga brata,kakav je god.Npr.Muslimani iz BiH bi jedva docekali da im se Kusturica "vrati", pored svega...
Preporuke:
2
0
69 sreda, 02 septembar 2015 15:51
Milan
Nije čudo što se o ovakvim pričaonicama brane doktorati iz individualne i socijalne psihologije, iz teorije medija i prakse medijskih manipulacija. Nije čudo ni što se govori o mentalnoj onaniji i društvenim ventilima.
Neki komentari ovde, pa i uz druge kvalitetne tekstove, nemaju veze sa mozgom, ni sa tim tekstovima. O njima se može govoriti samo kao terapiji, a ne ozbiljnoj raspravi.
Preporuke:
1
3
70 sreda, 02 septembar 2015 15:59
@Observantes
"Predominacija iracionalnih subjektivnih dozivljaja"(kao da dozivljaji mogu biti nesubjektivni, ali vazno je zaseniti prostotu)je prisutna kod Vas.Zbog nekakvog loptaca, ja u zivotu nisam odgledao teniski mec,gomile ljudi nazivate iracionalnim(racionalnost nije rezultat posedovanja razuma, vec zakonske prinude i istorije.Ono sto se nekada smatralo iracionalnim npr.pridavanje tolikog znacaja sportu, danas je "racionalno", pa se cak se i oni koji nemaju postovanje prema tim cirkusantima nazivaju iracionalnim) i dajete im dijagnoze.Sutra, a verovatno ste to vec radili, cete ih nazivati iracionalnim ako ne "postuju" nekog politicara.
Preporuke:
1
0
71 sreda, 02 septembar 2015 16:05
Skromnost je vrlina
U potpunosti se slažem sa komentarom Tanje Paunović.I ja sam zamerila Đokoviću na venčanju u Crnoj Gori.Zar njemu i njegovoj izabranici u celoj Srbiji nema dovoljno lepog mesta za obavljanje tog jedinstvenog čina-venčanja?Ako se dobro sećam najavljivano je da će ih Patrijarh srpski Irinej venčati u Gračanici,na KosMetu odakle su Đokovići i došli u Beograd.Dovoljno im je lep Kopaonik da bi na poklonjenom placu zidali hotel,tako sam bar negde pročitala a osim toga tamo je i počelo njegovo interesovanje za tenis(gledajući treninge Jelene Genčić sa mladim teniskim nadama) jer su mu tamo roditelji imali restoran.Zar srećan brak zavisi od ekskluzivnosti mesta na kome se sklapa?Kako je već neko od gornjih komentatora primetio više se ne krsti posle ili u toku meča kad mu je potrebna Božja pomoć.Zbog toga ga neće publika širom sveta više voleti ali će sigurno izgubiti dobar deo srpskih navijača.Mislim da javne ličnosti imaju obavezu da misle o svom ponašanju jer ih oči javnosti budno prate.
Preporuke:
6
1
72 sreda, 02 septembar 2015 16:31
Za Pedra
Faculté de médEcine - Paris
MedIcal School - London

Dakle, Pedro, kako vam drago. Meni je draža romanska varijanta što će reći MEDECINA, istina iz sasvim ličnih razloga. Moram priznati da je anglosaksonska varijanta pravilnija jer potiče od latinskog MEDICINA. Mi smo u Srbiji usvojili tu varijantu pa kažemo medIcina, medIkament i slično. Ali ja ostajem nostaligačna prema nekim godinama moje mladosti pa eto govorim MEDECINA.
Preporuke:
3
0
73 sreda, 02 septembar 2015 17:10
Za Pedra - poslednji put
Sada sam pažljivo pročitao vaše komentare. U svemu se slažem sa vama, osim u jednom. Ako je nekome teško da bude Srbin, a to jeste teško kao što je stotinama godina bilo teško biti Jevrejin, onda sva dobronamernost i ljubav i tolerancija članova srpske zajednice neće sprečiti tu osobu da se otvoreno ili posredno odrekne srpstva. I sa tim se treba pomiriti.Ne treba gajiti ni srdžbu ali ni iluzije.
Meni je sve to što se desilo više nego mučno. I naš nesrećni narod koji u jednoj mladiću, skoro detetu, vidi spas, i taj mladić koji vidi sreću u nekom veliko svetu, u naša nelagoda da priznamo da nismo voljeni... sve je to tužno.
Možda nije primereno - ali često se setim reči onog Jevrejina - Gospode, molim te izaberi neki drugi narod.
Preporuke:
1
1
74 sreda, 02 septembar 2015 17:32
Tomislav
Čovek (autor) lepo je naveo niz primera i rekao: hajde da vidimo ko je uradio više, naročito među ovima koji izdaju sertifkate ko je dobar Srbin, a ko nije nikakav. Niko od vas što ste se ovde razmahali i pljuckate po svemu nije za sebe mogao da navede ništa. Navodno, nije to ništa da se pošteno zaradi par miliona ili „samo 100 hiljada evra" i onda pokloni srpskim ratnim siročićima na Kosovu. Pa vi, i vaš Duci, i vaša familija to radite redovno. To je kod vas opšte mesto. Trebalo bi da vas bude sramota, ali vam se ne da. Ne stižete od brojnih obaveza u ovakvim lupetaonicama.
Preporuke:
3
10
75 sreda, 02 septembar 2015 21:43
Dušan
Jeste, pošteno zaraditi 500.000 evra i onda pokloniti deci bez roditelja, i to na raspetom Kosovu - to je baš „patetično i nepotrebno". I ulizičko, naravno. A tek pisati o tome - to je neoprostivo. 
Preporuke:
5
0
76 sreda, 02 septembar 2015 21:48
@Tomislav
Ja sam uradio vise od Novaka, doktorirao sam, imam 15 objavljenih naucnih radova, koautor sam par knjiga(jos jedna u pripremi), jedino ne dajem nikakvu humanitarnu pomoc,naime,ja sam nezaposlen!Na konkursima za radno mesto u Srbiji, koju, koliko sam shvatio, Novak simbolizuje i reprezentuje i gradi joj imidz u svetu, mi objasne da je mesto vec popunjeno i da konkurs raspisuju "samo" zato sto moraju po zakonu ili me zovu da konkurisem, pa kada dobije mesto osoba sa losijim kvalifikacijama, objasne mi da su me zvali jer je dobro da se na konkurs javi sto vise osoba.Da cirkus ima status koji ima sport, ja bih, verovatno, morao da se pravdam, sta sam vise uradio od Sarla akrobate.
Preporuke:
8
1
77 sreda, 02 septembar 2015 22:19
Doprinos
Tekst je dobar, dovoljno izbalansiran da ne odvede "stvar" u potpuno pogrešnom pravcu. A "stvar" je prilično važna, reč je o čoveku koji je živi simbol, daleko je više od običnog čoveka. Novak više nije veoma mlad čovek, on je samo mlad. Znači sazreva kao svako drugo živo biće. Ima određenu dinamiku života koja je naglašeno snažna. Pod ogromnim je pritiscima koje mu pravi njegov vanserijski uspeh. Okružen je sa bezbroj očekivanja, zahteva, planova, nastojanja....On odavno ne može da bude samo svoj. Tačno je da je promenio svoje držanje, više nije neobavezni "junoša" koji "simpatično" imitira sve oko sebe, postao je rutinirani pobednik koji se više vidljivo ne zahvaljuje svima pa i Svevišnjem, čovek je koji postavlja nove standarde..... On ima osećaj za svoju karijeru ali ne verujem da ima potpunu svest o svom značaju, kako civilizacijskom tako i svakom drugom. Dobro, pogrešio je datum posete Hrvatskoj a još i više s kim će se slikati. Samo podsećam - plemeniti ljudi ne razmišljaju kao ostali.
Preporuke:
1
0
78 sreda, 02 septembar 2015 23:15
@Doprinos
"Samo podsećam - plemeniti ljudi ne razmišljaju kao ostali."

Plemeniti razmišljaju da se mrtvi u jamama ne mogu oživeti pa je onda bolje da se slikaju sa živima.
Preporuke:
0
0
79 sreda, 02 septembar 2015 23:17
Ognjen
Moram priznati, Matić je i ovoga puta inteligentno zapodenuo kavgu, a onda ostavio da se rana sama iščisti. Tako to i treba raditi. Stara škola.
Preporuke:
0
1
80 sreda, 02 septembar 2015 23:18
@@Tomislav
Plus i bravo za komentar.
Preporuke:
2
0
81 četvrtak, 03 septembar 2015 00:15
@doprinos
Možda ima prihvatljivog sarkazma u vašem razumljivom komentaru. Rado ga prihvatam jer mu ima mesta, samo bih nezvano ipak "zaštitio" Novaka preko njegove makar meni snažno vidljive plemenitosti. Upravo "objašnjenjem" u čemu se ona ogleda: u potpunom uzdizanju iznad svake ljudske (tuđe) slabosti, ne ohološću ili ignoracijom već normalnošću i uravnoteženošću. Da se razumemo, Novak bez obzira na svoje snažne veze sa Hrvatskom je deklarisani Srbin koji ne bi trebalo da u danima slavlja nasilja nad nedužnim Srbima bude u situaciji u kojoj se našao ove godine. Pogrešio je, sumnjam da mu je neko sugerisao da to uradi, ali kada se već našao u tom "nebranom grožđu" tek bi izgubio svoju prirodu da je bio odbojan prema za ljega "njubaznim domaćinima". Jer, plemeniti ljudi kada nekim slučajem zagrizu ono što se ne jede ipak ponudu pojedu do kraja. Mislim da se već obilato pokajao i dosta toga naučio. Ako nije nešto je kod njega otupelo. A sve ćemo videti na terenu, to je mesto koje skoro sve "otkriva".
Preporuke:
1
1
82 četvrtak, 03 septembar 2015 00:56
@Tomislav
Tomislave, pravedni čoveče, baš ste me postideli, pa moram da vam položim račun.
Ja sam onaj što kaže medEcina jer sam završio medEcinski fakultet u Francuskoj zahvaljujući činjenici da tamo imam rodbinu. Onda sam se vratio u svoju zemlju Srbiju, zaposlio u domu zdravlja, pa na klinici - lečio, dežurao, operisao, otišao u penziju. Spasao sam dosta ljudskih života ali to mi je poziv i sveta dužnost pa to ne računam. Nikome nisam dao 100 hiljada evra jer tu sumu nikada u životu nisam video. Ne poznajem filmske zvezde, medijske ličnosti i slično da bih mogao da organizujem prikupljanje para za neke fondove. Nemam ni jahtu da krstarim Jadranom, da se slikam i pronosim slavu svoje zemlje. Da sam znao počeo bih da lupam lopticu kao mali a ne da provodim one silne godine sa knjigom, one silne dane u operacionaoj sali i one silne noći na dežurstvima.
Preporuke:
6
0
83 četvrtak, 03 septembar 2015 09:20
@@ Doprinos
Novak Đoković nije bio gost Kolinde Grabar niti je ona bila njegov domaćin. On je bio turista u Hrvatskoj. Ne vidim zašto bi bio NEplemenit da je odbio da se slika sa njom kao što ne vidim zašto je plemenito slikati se sa tom ženom. Čak i da ne postoji cela ta tragična predistorija i sadašnji tragičan kontekst, meni je to slikanje izraz primitivizma i provincijalizma a ne plemenitosti.
Razume se, postoji mogućnost da Novak ipak nije bio u Hrvatskoj samo kao turista već u okviru nekog promotivnog aranžmana koji je uključivao i to slikanje. Onda je to nešto drugo. Onda se dečko ponaša kao profesionalac. Što znači da ne može se bi da dozvoli da bude gadljiv na neke stvari i neke ljude.
Preporuke:
4
0
84 četvrtak, 03 septembar 2015 12:06
@@Doprinos
P.S.
Šta mislite, da je Novak otišao da provede nekoliko dana na Kosovu odakle mu je otac - da li bi bilo plemenito da se slika sa Tačijem?
Preporuke:
6
0
85 četvrtak, 03 septembar 2015 14:58
Za Tomislava
Vi ste protiv piskaranja i prepucavanja, a i sami to cinite.Da li je to vas doprinos Srpstvu ili za sebe imate druge kriterije i po cemu ste vi pozvani da te kriterije postavljate?Da li ste i vi dali tih 100 000 u humanitarne svrhe pa se time hvalite i da li je to jedini nacin da se doprinese Srpstvu?Ja sam i dalje protiv bilo kakvog defetizma i sirenja negativne energije, a mislim i da je to glavni Novakov doprinos Srpstvu,to dizanje morala, koje nam je neophodno da bismo ustali iz pepela.ZATO On nikako ne treba da bude Pedro.I zato ne trebamo da se osjecamo kao gubitnici, nego da nosimo lucu Srpstva, koliko god da je tesko, ali je i UZVISENO i to nas cini razlicitim od svih koji su posrnuli i postali bezidejni i bez morala, svijesti o sebi i okolini, bez savjesti, bez LJUDSKOSTI!I zato MENI nije zao sto zavrsih medIcinu, od koje nemam nista u materijalnom smislu (i za to mi nije kriv taj Novak), ali imam u moralnom i duhovnom, koliko god da moja okolina LISTOM misli da sam mazohista.
Preporuke:
4
0
86 četvrtak, 03 septembar 2015 19:23
@medecina
I zato ne trebamo da se osjecamo kao gubitnici, nego da nosimo lucu Srpstva, koliko god da je tesko


Sa vama sam i podržavam vas.
U to ime treba da shvatimo da je srpsko pismo ćirilica dok je latinica hrvatsko i jugoslovensko pismo koje je Srbima utjerivano krvlju u celom prošlom veku.
Pismo i jezik su znak pripadnosti nekoj naciji i ako znamo kojoj naciji pripadamao onda ćemo poštovati i koristiti pismo svoje nacije barem dok živimo u državi kojoj čak i Ustavu, član 10, piše da je ćirilica pismo SRPSKOG naroda a da pripadnici DRUGIH naroda (dakle Hrvati, Jugosloveni i ostali) mogu ravnopravno da koriste svoje pismo (latinicu).
Ovo nije zlonamerna kritika nego samo ukazivanje na našu nemarnost. Slikati se sa Kolindom ili koristiti njeno pismo umesto svog, u čemu je razlika?
Preporuke:
3
0
87 petak, 04 septembar 2015 20:52
Okati Milutin
@medecina
Biti najbolji na svetu u bilo čemu, čak i u igranju klikera ili kuvanju pasulja, nije mala stvar. Biti najbolji na svetu u onome čime se baviš i na osnovu toga zaraditi veliki novac legitimno je i pošteno. Niko nikome danas ne poklanja poziciju najboljeg na svetu, za to se mora izboriti, često po vrlo nepovoljnim pravilima igre. (A da li ste Vi, ogorčeni moralisto, najbolji na svetu u tome čime se bavite? Možda je u tome Vaš problem?) Biti najbolji na svetu i morati da se zbog toga PRAVDAŠ sopstvenim sunarodnicima, čije ime proslavljaš, apsurdno je. Ne, ja nisam poklonio 100.000 evra Gračanici i ne izdržavam srpsku ratnu siročad, jer, kao i Vi, nisam u mogućnosti. Ali, za razliku od Vas, ne omalovažam kad to čine drugi, koji jesu u mogućnosti. To, naravno, nije jedini način da se podrži srpstvo, ali nije ni najmanje važan. Tužno je što su nauka i struka potcenjene, ali krivce tražite na pogrešnom mestu i u tome ste krajnje nepošteni. Šteta. Jer vidi se da ste dobar čovek.
Preporuke:
1
0
88 petak, 04 septembar 2015 21:15
Đorđe Bogdanović
Interesuje me „fenomen Đoković" i zato sam pažljivo pročitao Matićev tekst, pa potom i sve komentare. Pošteno govoreći, iako napisan pre njih, najbolji komentar na sve komentare je SAM TEKST. Ko se profesionalno bavi pisanjem zna da je to VRLO OZBILjAN KOMPLIMENT. Mnogi ovde, zabavljeni iluzijom o sopstvenoj važnosti, zaboravili su kako je rasprava počela i šta je stvarna tema. Nadam se da će se ona bar završiti pre finala u Njujorku, pa da zajedno proslavimo. Ja jesam antiglobalista i nisam američki nacionalista, ali sam okoreli navijač Novaka Đokovića, kao i svih drugih srpskih sportista. Oni su najbolji deo i ponos mog naroda. Neka budu bogati i uspešni, i verni srpstvu, zašto da ne. Praštajte, gospodo i drugovi, kraljevići i prosjaci, vukovi i vučići. Naročito vučići (u džepnom formatu).
Preporuke:
1
1
89 subota, 05 septembar 2015 00:07
@Okati Milutin
1.
Prvo, niko nije rekao da je to mala stvar biti najbolji na svetu u bilo čemu, uključujući tu i igranje klikera. Mogu misliti koliko je dana i meseci svog života protraćio neki nesrećnik vežbajući da iz prve ubaci kliker u rupu. Ali dobro. Uspeo je i postao prvak sveta u igranju klikera. Da je glupo- glupo je. Ali da je malo – nije malo i tu će se svako složiti sa vama. Dakle, Milutine, nemojte se više truditi da nam dokazujete kako to nije mala stvar. Svi se slažemo da je to velika stvar.

Drugo, postoje zanimanja u kojima se ne troše mišići nego mozak i za ta zanimanja se ne organizuju prvenstva. Tačnije, postoje takmičenja za učenike i studente iz egzaktnih nauka (matematike, fizike..) ali samo dok su studenti. Kad postanu inženjeri, fizičari, hemičari onda je gotovo sa takmičenjima. Dakle, Milutine, ni „medicina“ ni „medecina“ ne mogu da budu prvaci u lečenju pacijenata jer se takvo prvenstvo ne organizuje.
Preporuke:
3
0
90 subota, 05 septembar 2015 00:14
@Okati Milutin
2.
Treće, nikome od komentatora nije palo na pamet da Đoković treba da se pravda što je najbolji na svetu niti je bilo ko omalovažavao njegove donacije. Gde ste to pronašli?

Četvrto, ne vidim kako se to podržava srpstvo, ili bilo koji drugi narod, time što je neko prvak sveta u tenisu, ili prvak sveta po broju prodanih ploča, ili je napravio film sa najvećim brojem postilaca? Stvarno, kako?

Peto, i najvažnije, mnogi komentatori smatraju da je kritika upućena Đokoviću zbog letovanja u Hrvatskoj u vreme proslave „Oluje“ izraz zavisti. Da se razumemo. Svako ko je završio mede(i)cinu, prava, tehniku, može, AKO HOĆE, da postane prvak sveta u nekoj od tih gluposti kao što su kuvanje pasulja i igranje klikera. Može, ali neće jer to prezire. Svako ko ima mozak da savlada neku naučnu oblast, diplomira ili doktorira, može, AKO HOĆE, svoj mozak da usmeri na pravljenje para a ne na lečenje ljudi. Može, ali neće jer ima druge kriterijume u životu. Ali zato nema razloga da zavidi onima koji to hoće.
Preporuke:
2
0
91 subota, 05 septembar 2015 00:20
@Okati Milutin
3.
Nauka i struka su potcenjene baš zato što hiljade ljudi idu da dočekaju Đokovića, prvaka sveta u tenisu, a ne matematičare koji su postali prvaci Evrope ili sveta u takmičenju iz matematike. Takav doček niko nije organizovao jer je svima jasno da niko ne bi došao ispod čuvenog balkona da ih pozdravi. Zašto? Pa baš zato što je većina ljudi opsenjena parama, jahtama, belosvetskim destinacijama, prijemima sa raznim budalama. Đoković je simbol toga. I zato te osobe ne žele da vide ono što je tako očigledno – da je boravak u Hrvatskoj u vreme proslave „Oluje“ i slikanje sa Kolindom isto tako sramotno kao da je otišao na Kosovo u vreme kada Šiptari proslavljaju svoju nazovi nezavisnost ili rušenje srpskih hramova i da se tom prilikom još pride slikao sa Tačijem. I pošto ne žele to da vide onda brane Đokovića argumentima kao što su „predominacija iracionalnih subjektivnih doživljaja“ i takmičenja u pravljenju pasulja.
Preporuke:
3
1
92 subota, 05 septembar 2015 20:30
Observantes
Predominacija iracionalnih subjektivnih doživljaja!
Preporuke:
0
0
93 subota, 05 septembar 2015 22:52
Okati Milutin
@Medecina
Potpuno ste u pravu: Vi, gos'n doktore, naprosto ne vidite. Zato brkate stvari, ljude i probleme. Ali, pretpostavljam da za to ima leka, što ćete Vi, kao stručnjak i humanista, znati mnogo bolje od nas običnih smrtnka. Mnogo je nezgodnije, međutim, što pokazujete znake poodmaklo neurotičnog ponašanja, a to se hirurgijom ne rešava. Možda ne bi bilo loše da u svoj slučaj, pa i u ovu raspravu, unesete malo humora. Lekovito je to. Što se klikera tiče, rupu ste promašili, ali ste pogodili sve ostalo. Srećom. Da ste pogodili rupu, bio bi to pokušaj samoubistva.
To Vam može izračunati svaki mladi matematičar sa titulom opštinskog ranga.
Ali, i pored svega nikoga niste ubedili:
1. Da je Novak Đoković kriv za poremećaj u vrednosnom i moralnom sistemu ovog nakaznog posdemokratskog sveta, kao i za to što lekari imaju male a „udarači loptica" nenormalno velike plate.
2. Da bi nama bilo bolje da nemamo prvaka sveta u tenisu i da ta planetarna zvezda nije Srbin iz Beograda.
Preporuke:
2
0
94 nedelja, 06 septembar 2015 00:50
@Okati Milutin
Ova nazovi polemika bi mogla da traje u beskonačnost jer vi osporavate ono što ja uopšte nisam napisao a prelazite preko onoga što jesam napisao i što jeste predmet ovog teksta.

Dakle, nikada nisam napisao da je Đoković kriv za bilo čiju platu niti to mislim. Uopšte me ne interesuje koliko Đoković zarađuje. Moja srpska plata mi je bila sasvim dovoljna a mogao sam da imam bar pet puta veću francusku platu da sam hteo. Pri tom uopšte ne očekujem da mi verujete jer se cela vaša priča vrti oko para i očigledno ne možete da shvatite da postoje osobe koje imaju druge prioritete u životu.

Drugo, nikoga nisam pokušao da ubedim da bi nam bilo bolje da Đoković nije prvak sveta u tenisu. Niti sam pokušavao niti to mislim. Tačnije, mislim da je to potpuno irelevantno za sudbinu ovog naroda. S druge strane ja sam vas zamolio da vi objasnite u čemu se KONKRETNO sastoji taj boljitak za srpski narod ali vi na to niste odgovorili.
Preporuke:
1
1
95 nedelja, 06 septembar 2015 00:57
@ Okati Milutin
Konačno, oba teksta su napisana povodom Đokovićevog letovanja u Hrvatskoj u vreme proslave „Oluje“ i njegovog slikanja sa Kolindom a ne povodom njegovih zarada - oko čega se vi stalno vrtite.
Ja sam jasno napisao šta mislim o njegovom boravku u Hrvatskoj -jer to je tema ovih tekstova. I evo da ponovim - mislim da je to skandalozno i sramotno. Elem, vi to uporno zaobilazite i prećutkujete jer na to čovek nema šta da kaže. Suviše je strašno. Kao da je na godišnjicu rušenja srpskih hramova otišao u Prištinu da se slika sa Tačijem.
A sad, Okati, zbogom.
Preporuke:
2
1
96 nedelja, 06 septembar 2015 09:40
Okati Milutin
Sudbina ovog naroda, doktore, uvek je bila duboko povezana sa sudbinom njegovih velikih ljudi i pobednika, svejedno da li su sportisti, ratnici, pesnici, naučnici ili vojskovođe u nezemaljskim bitkama (kao što su Kosovska ili Cerska). Ta veza je dvosmerna, a ogrešenja se skupo plaćaju na obe strane. Primera je mnogo, od Milunke Savić i vojvode Bojovića do Milice Stojadinović Srpkinje i Đure Jakšića. Znam, reći ćete da jedan sportski šampion ne može spadati među velikane naroda, ali grešite. U ovoj epohi mnogo se promenilo, ni ratovi se više ne vode kao pre.
Zato treba paziti i ne brkati stvari. Ne dopustiti da se naše rečenice pretvore u ubilačke bumerange. A Vi to radite, doktore, i pri tom ste suviše lični, neukusno lični.
Novac? Dobar sluga, a loš gospodar. Nemam ga previše i nimalo me ne opterećuje. Ni ovde ga nisam ja uveo u priču.
Novakov „godišnji odmor" u NDH apsolitno osuđujem i zahvalan sam Matiću što je, jedini u srpskim medijima, pokrenuo tu temu.
Zbogom, doktore.
Preporuke:
4
1
97 nedelja, 06 septembar 2015 16:34
@Okati Milutin
Pratio sam vašu polemiku. Mislim da ste u jednoj stvari u pravu. Novak Đoković jeste postao planetarna zvezda, tačnije, na putu je da to postane. I u tome možda leži objašnjenje za njegove nedavne postupke.
Autentične planetarne zvezde ne mogu biti ni srpske, ni italijanske, ni engleske...ničije posebno, baš zato što su planetarne. Niko ne vezuje ni Madonu ni Lejdi Gagu za neku određenu zemlju. Voleo bih da se varam, ali možda je Novaku postalo opterećenje to vezivanje za Srbiju.
Preporuke:
2
0
98 nedelja, 06 septembar 2015 23:18
Okati Milutin
Hvala Vam na dobronamernoj i pametnoj primedbi. I ja bih voleo da se varate. Nadam se da će Novak pronaći formulu da odgovori dužnostima „broja 1" (po surovim pravilima nadnacionalnog kapitalizma, koja nije on napravio), a da istovremeno ostane ono što jeste, autentičan, svoj i naš.
To je ključ. Matić je u pravu: „Ni jedan drugi igrač na ej-ti-pi turu nije u takoj dubokoj i sudbonosnoj vezi sa svojim narodom i zemljom."
Ako Novak bude direktno kontrirao dužnostima „broja 1", svrgnuće ga „gospodari igre". Ako prestane da bude ono što jeste, dakle pobednički simbol svoje zemlje, gospodstven i samosvestan, ponosan i opušten, onda će uništiti sam sebe. Teško da se iko normalan može radovati bilo kojoj od tih opcija.
Meru i formulu mora pronaći sam Novak, kao što je našao način da se popne na vrh i ostane naš. Nije fer, nije ni normalno, da mu mi to otežavamo. On jeste pogrešio ovog leta, krupno i glupo, ali, ako ćemo pošteno, sve drugo što je učinio za svoju zemlju je veliko i besprekorno.
Preporuke:
5
0
99 ponedeljak, 07 septembar 2015 18:52
Đorđe S.
Gledam, čitam, ne mogu da verujem. Koliko mudraca bez referenci ima ova ojađena zemljica! A prvaka sveta ? I sad je jako važno šta ovi iz fioke, torokuše opšte prakse, kažu o onima koji su i zvanično najbolji na svetu? Oni iz fioke uvode princip: ko ak i malo na bregu stoji, prvi će da strada.
A zašto vi, silni komentatori, ne pišete za onu prvu stranu, pa da vas komentarišu, nego ovde, anonimno, pljuckate po svemu? Pa vi sve znate: i kako treba da se piše, i kako se poentira, i šta je ispravno mišljenje. Znate i na čemu nebo stoji.
Zašto ste onda u fioci, anonimni sveznajući pripovedači?
Preporuke:
2
1
100 ponedeljak, 07 septembar 2015 21:34
Đorđe P.
.. reče Đorđe S. i zaključa fioku sa unutrašnje strane.
Preporuke:
2
0
101 ponedeljak, 14 septembar 2015 08:08
Srđan
Dobro došao u svoju kožu, Novače.
Neka svako iz ovoga uzme koliko može da ponese.
Hvala Branislavu Matiću za ova dva pogotka u srce stvari.
A sad zaključajte ovu fioku.
Preporuke:
2
0
102 ponedeljak, 14 septembar 2015 13:53
Bogdan
Pogledajte boje Novakove opreme u kojoj je pokorio Njujork. Pokušao je i time nešto da nam poruči. Naravno, sve je to spakovano diskretno, s ukusom, ali jasno. "Ko ima oči neka vidi, ko ima uši neka čuje."
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner